TOP

Ecco presenteert sportschoenenlijn in truck

Het Deense merk Ecco wil haar sportproducten op een dynamische manier presenteren aan de consument. Ecco lanceert daarom deze maand de Ecco Sport Roadshow.

Een volgens Ecco multi-inzetbare truck huist de gehele Ecco sportschoenencollectie en deze mobiele roadshow zal de komende 2 jaar door heel Europa toeren. De Ecco Sport-lijn bestaat uit schoenen voor verschillende disciplines van sport, waaronder hardlopen en golf. De roadshow focust zich op één van die disciplines (hardlopen, golf, training, buitensport) of een combinatie daarvan, afhankelijk van de locatie. Naast het bezoek aan sportevenementen wordt de Ecco Sport Roadshow ook ingezet op beurzen, winkelopeningen en andere relevante events.

Europese kick-off

Deze week vindt de Europese kick-off plaats tijdens het sportevenement Orienteering Worldcup te Clausthal-Zellerfeld, Duitsland. Scott Otte, Head of Marketing voor Ecco EMEA: “Ecco ziet sport als onderdeel van een actieve lifestyle, niet puur als een extreme fysieke inspanning. Sport gaat over de vrijheid om te ontdekken. Deze roadshow is voor ons een perfecte manier om die visie uit te dragen en consumenten kennis te laten maken met onze innovatieve sportschoenen.”

Roadshow in Nederland
Tijdens de roadshow kan het publiek Ecco’s unieke lijn sportschoenen ook zelf testen. De Ecco Sport Roadshow verschijnt in Nederland voor het eerst tijdens de KLM Open van 6 t/m 9 september in Hilversum.