TOP

Blue Seven: flexibiliteit en betrouwbaarheid

In onzekere tijden kiezen veel detaillisten graag voor betrouwbare partners en wat dat betreft is er voor Blue Seven veel te zeggen. Het merk maakt deel uit van het Duitse Heinrich Obermeyer GmbH & Co, een concern dat al ruim tachtig jaar kleding maakt voor mannen, vrouwen en kinderen.

Met een productie van tien miljoen items die worden verkocht in ruim veertig landen behoort Obermeyer tot één van ’s werelds grootste aanbieders in de kledingindustrie. Het bedrijf achter Blue Seven heeft dus wel vaker met slechtere tijden te maken gehad en weet hoe het daarmee om moet gaan. Contacten onderhouden, informeren, meedenken, flexibiliteit en betrouwbaarheid is wat Blue Seven betreft wat nodig is op het moment.

Een leeftijd van tachtig jaar betekent niet dat Blue Seven niet met de tijd mee gaat. In de nieuwe herfst-wintercollectie 2021/2022 is meer dan ooit gebruikgemaakt van biologisch katoen. Het eco-label speelt daarmee een belangrijke rol in de brede vrouwencollectie van Blue Seven. Detaillisten die voorzichtig willen zijn bij de inkoop kunnen erop rekenen dat het aanbod in de winkel via de b2b-shop snel kan worden aangevuld.

Wie benieuwd is naar de nieuwe Blue Seven collectie, kan terecht op drie kleine beurzen. Ze zijn te bezoeken bij Hotel Van der Valk in Hengelo (20 januari), Goes (25 januari) en Assen (14/15 februari).

Info: www.blueseven.com, 06-22226384 (Noord-West Nederland), 06-52559464 (Zuid-Oost Nederland)