TOP

‘Bepaalde modewinkeliers hebben goed in de gaten wat wel en niet succesvol is’

Bijna een jaar geleden betrad mannenmodemerk Affaso de Nederlandse markt. Het merk focuste zich afgelopen jaar op ontwikkeling van de producten met de Afrikaanse waxprints. Nu is de distributie aan de beurt. “We richten op retailers die goed weten waar hun klanten behoefte aan hebben.”
Affaso, House of African Prints heet het merk voluit. Oprichter is Hans Ouwendijk, bekend van onder meer Mexx en Vlisco. Bijna een jaar terug zette hij het label in de markt dat shirts maakt gebaseerd op Afrikaanse waxprints Hoe is het afgelopen jaar gegaan? Hans Ouwendijk: “Ik kom net terug uit Kinshasa voor onder meer

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de modebranche lezen Textilia. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.textilia.nl