TOP

Amsterdam Fashion Week krijgt eigen glossy

De Amsterdam International Fashion week krijgt een eigen tijdschrift. Het glossy magazine heet Frontrow en wordt gemaakt door de organisatie van de AIFW en de redactie van weekblad Grazia. De lancering is op 23 januari.

Sanoma Uitgevers, dat Grazia in Nederland uitgeeft, maakt het glossy magazine Frontrow speciaal voor de Amsterdam International Fashion Week, dat van 23 tot en met 31 januari plaats vindt. In Frontrow staat dan ook het officiële catwalkprogramma én het openbare programma van de modeweek. Verder is het blad gevuld met modenieuws, fotoshoots en interviews met ontwerpers en andere toonaangevende modemensen.

Frontrow wordt op 23 januari in Maison de Bonneterie in Amsterdam gelanceerd tijdens de officiële opening van de Amsterdam International Fashion Week. Frontrow is niet te koop in de winkels, maar wordt in een oplage van 40.000 exemplaren verspreid bij de catwalklocaties op het Westergasterrein én opgestuurd naar de abonnees van Grazia. Het blad is daarnaast ook te krijgen bij een selectie musea, clubs, bioscopen, winkels en modevakbeurzen (Modefabriek).

Sanoma Uitgevers werkt al voor het tweede jaar samen met de AIFW. De bladenmaker sponsort deze editie ook met Cosmopolitan de show van E?D by Eva and Delia en met Beau Monde de show ‘C’est Brillant – Les Icônes featuring Michael Barnaart van Bergen’.