Logo Trenddag 2017

 
Programma banner Sprekers banner zwart Inschrijven banner locatie inschrijfblok Route banner  

Zomer 2018: Verrassing, verwondering en vernieuwing 

Verrassen, verwonderen en vernieuwen: op dit moment zijn dat dé belangrijkste succesfactoren voor de retailmarkt. Je ook laten verrassen en verwonderen? Of ben je op zoek naar vernieuwing? Kom dan naar de Trenddag op 16 mei 2017, bij Beekwilder in Amsterdam. 

Merken of winkels die net even anders zijn – innovatief, eigenzinnig, sterk persoonlijk of gespecialiseerd in bepaalde zaken: deze pareltjes zorgen voor welkome nieuwe positieve energie in het retaillandschap. 

Tijdens de Trenddag verrassen en verwonderen diverse experts je met de nieuwste maatschappelijke, consumenten-, mode-, én presentatietrends voor zomer 2018. In de inspirerende omgeving van de welbekende decoratiespecialist Beekwilder in Amsterdam kun je tenslotte de nieuwste ontwikkelingen alvast zelf ervaren en beleven.   

inschrijven-icoon

Kom ook op dinsdag 16 mei 2017 naar Beekwilder in Amsterdam en laat je inspireren. 

 Jan 1 online trenddag mei 2017


Sprekers

christine boland

Christine Boland, trendanalist - vrouwenmode
De presentatie van Christine Boland (o.a. trendforecaster voor Textilia, Victoria’s Secret, Unilever en Marks & Spencer), New Dialogues, contradictions in conversation’ gaat in op de nieuwe dialogen die op het gebied van design en vormen ontstaan. De trends voor zomer 2018 weerspiegelen wat er in de wereld gebeurt. Of beter: spíegelen wat er in de wereld gebeurt. De tegenstellingen in cultuur, religie en traditie die in de samenleving lastig tot elkaar komen, gaan in kunst en design juist goed samen. En dit levert spannende vernieuwing op.

Jan Agelink klein voor website

Jan Agelink, trendanalist - schoenmode
In de middag staat het thema ‘Wonderland’ centraal. Jan Agelink (o.a. Hugo Boss Green, Pimkie, Bos Group International, Rexor) neemt je mee in de wereld der verwondering. Hij vertelt onder meer hoe je als modeprofessional kan verrassen met bijzondere verhalen en ontwerpen, maar ook met experimentele technieken en materialen. Aan bod komen bijvoorbeeld de actuele invloeden van sportswear, ‘all season’ collecties en de invloed van vegan en futurisme in footwear

 elsemieke-online afbeelding klein

Elsemieke Beekwilder, creatief directeur/mede-eigenaar Beekwilder B.V. 
Aan het einde van de ochtend geeft Elsemieke Beekwilder een interactieve presentatie over het kijken naar winkels en etalages, met als thema ‘Ik zie ik zie wat jij niet ziet’. Beekwilder weet waar ze het over heeft, want zelf groeide ze op in een winkel-voor-winkels, tussen de decoratie en displays. Het Beekwilder-team bestaat uit de meest ervaren experts op het gebied van decors & display, design en etalages. Samen met dit team is Beekwilder altijd op zoek naar de laatste (inter)nationale trends en ontwikkelingen en doen zij er alles aan om de zaken van hun klanten bijzonder te maken en te houden. Ook de locatie, in vier monumentale panden van Beekwilder, tegenover het Centraal Station in Amsterdam, zijn de moeite van het bekijken waard. 

 Richard Derks online

Richard Derks, Strategisch creatief bij IIZT

Richard is een strategische creatief bij IIZT die ondernemers begrijpt en managers helpt met online campagne voeren als een startup. Social en community denken zijn de basis. Zijn claim to fame zijn de rebelse startups KaZaA en Respectance. Zijn specialismen zijn fashion en e-health. Tijdens de trenddag geeft hij praktische en bruikbare online tips en tricks.  

 


Programma Trenddag 16 mei 2017  Definitief kortdocx

 inschrijven2-icoon

€ 89,-
€ 89,-
€ 89,-
 Presentatie Christine Boland 
 Presentatie Christine Boland