TOP

LABFRESH opent derde winkel dankzij succesvolle crowdfunding

Kledingmerk LABFRESH viert de opening van zijn derde winkel in The Mall of The Netherlands, mogelijk gemaakt door een succesvolle crowdfundingcampagne. Het innovatieve merk, bekend om zijn duurzame en functionele kleding, blijft groeien dankzij de betrokkenheid van zijn klanten en investeerders.

 

Beeld: LABFRESH

LABFRESH-oprichters Lotte Vink en Kasper Brandi Petersen danken hun groei aan een hechte relatie met klanten, die sinds de oprichting van het merk regelmatig hebben geïnvesteerd via crowdfunding. Ook de nieuwste winkel in Leidschendam is gefinancierd via het platform CrowdAboutNow. Vink: “Het is bijzonder om te zien hoe onze community ons steunt. Deze nieuwe winkel voelt als een gezamenlijke prestatie.”

Strategische locatie in The Mall of The Netherlands

De keuze voor The Mall of The Netherlands is bewust gemaakt. Uit klantonderzoek bleek dat veel LABFRESH-klanten de voorkeur geven aan een winkel in de buurt van Rotterdam of Den Haag, en graag met de auto komen. Vink: “Dit is onze eerste locatie zonder kantoor. We willen de warme en informele sfeer, die klanten van onze winkels in Amsterdam en Kopenhagen kennen, ook hier behouden. Dat persoonlijke contact is essentieel voor de LABFRESH-ervaring.”

Een eerbetoon

In de nieuwe winkel wordt de betrokkenheid van investeerders zichtbaar met een speciale ‘Wall of Fame’, waar de namen van 1083 crowdfunders zijn vereeuwigd. “Het is onze manier om hen te bedanken voor hun vertrouwen,” aldus Vink. Met deze derde vestiging zet LABFRESH een nieuwe stap in zijn missie om de retailmarkt te vernieuwen en duurzame mode toegankelijker te maken voor een breed publiek.

 

De winkel in The Mall of the Netherlands zal 30 november openen.