TOP

Hoe gaat het met Anna Scott?

Regelmatig neemt Textilia een damesmerk onder de loep met de vraag 'hoe gaat het?'. Dit keer is praten we met Anna Scott over social media en acties.

Een ervaring als personal assistant tijdens een fotoshoot van Anna Scott in Biarritz. Deze prijs had het merk onlangs te vergeven met een actie op Facebook en Twitter. Volgens Nicole Hoefsmit – oprichter van Anna Scott en verantwoordelijk voor logistiek, inkoop, styling & marketing – krijgt deze actie dit jaar zeker een vervolg.

Dat was nog eens een geslaagde wedstrijd! “We hebben veel aanmeldingen ontvangen en de PA voor een dag was enthousiast. Ze maakte echt deel uit van het team. Het was voor iedereen een leuke dag en de foto’s zijn mooi geworden.”

Jullie zijn erg actief op het gebied van social media. Hoe belangrijk is dit? “Je moet actief zijn om op te vallen en social media hoort erg bij ons. We zijn een open merk, maar we houden altijd rekening met wat mensen willen lezen en zien.”

Hoe zorgen jullie ervoor dat Anna Scott ook op de winkelvloer aanwezig is? “We zijn druk bezig met een shop-in-shop, omdat hier veel vraag naar is. Om de kleuren in de collectie goed te laten uitkomen, wordt het in elk geval niet heel kleurig. Op de Modefabriek is een voorproefje te zien.”

Waar leiden al dit soort acties toe? “We zitten in een positieve spiraal naar boven. Ik denk dat dat komt doordat we nooit stil zitten. Het moet altijd beter en mooier en ook al denken we soms dat het niet meer kan: we zijn er toch weer in geslaagd!”

Info: http://www.annascott.co.uk/, 020-503 66 66