Go Ahead Eagles en Don’t Waste Culture vieren Europa league met exclusieve kledinglijn
Beeld: Go Ahead Eagles
Voetbalclub Go Ahead Eagles en het high-end streetwear merk Don’t Waste Culture (DWC), beide afkomstig uit Deventer, hebben een nieuwe, exclusieve kledinglijn gepresenteerd ter ere van de Europa League-campagne van de club. DWC, opgericht door de jonge Deventer ondernemers Bas Dijkhuis en Karel Kloeze, is in vijf jaar tijd uitgegroeid tot een internationaal kwaliteitsmerk en benadrukt met deze collectie de diepe band met zijn stad en de clubcultuur.Creative Director Bas Dijkhuis van DWC, die al 26 jaar een seizoenskaart heeft, baseerde de collectie op de rijke cultuur van de Deventer volksclub en ook als een ode aan de stad Deventer zelf. De collectie bestaande uit footbal jerseys, t-shirts, crewnecks, knitwear en jassen wordt in twee delen uitgebracht. Het eerste deel, dat de geschiedenis van Daventria (de oude benaming van Deventer) en de Engelse roots van de club belicht, focust op het universele gevoel van verbondenheid.
Om deze gloednieuwe samenwerking te vieren vindt er op zondag 19 oktober een launch-event plaats, tijdens dit evenement komt en exclusieve collecties erbij kijken en het te laten signeren door de spelers van Go Ahead Eagles