TOP

Faces of all places @ SEEK & Modefabriek

Onder de noemer ‘mensen kijken verveelt nooit, helemaal niet bij een modebeurs’, fotografeerden we voor onze rubriek faces of all places, modische mensen die we tijdens SEEK (in Berlijn) en Modefabriek (in Amsterdam) tegen het lijf liepen. En toen we ze toch voor de lens hadden, vroegen we meteen waarom ze aanwezig waren bij deze modebeurzen…

Beeld: Charise Rozenbeek 


SEEN @ SEEK


DE VERTEGENWOORDIGER
Masa van Danner Boots (uit Amerika) 
‘We hebben geen showroom in het Noorden van Duitsland, daarom staan we op SEEK. De energie is hier altijd goed, de mensen fun en fashionable. We genieten.’ 

DE INKOPER
Yang de freelancer buyer (uit Engeland) 
‘SEEK is de plek om nieuwe trends te spotten. Outdoor is een ding, hé? Ik ben hier ook om nieuwe merken te leren kennen. Berlijn doet ook altijd wat met me.’ 

DE MEDEWERKER
Islem van SEEK (uit Duitsland) 
‘Ik ga lekker op sustainability en mode. Bij SEEK komt beide samen.’

DE ONTWERPER
Helen van modemerk Przhonska (uit Oekraïne) 
‘Dit is de derde keer op rij dat ik met mijn label op SEEK sta. Ik ben hier om connecties aan te gaan, zowel met retailers als andere modemerken.’ 

DE HOST
Cheryll van modevakblad J’N’C (uit Duitsland)
‘Ons modevakblad is de mediapartner van SEEK, ik host hier met veel liefde en plezier talks over – onder andere – het diverser en inclusiever maken van de moderetail. SEEK is elke keer weer een feest.’

DE VERTEGENWOORDIGERS
Laura en Suzanne van O MY BAG (uit Nederland)
‘Wij ontmoeten onze retailers uit Duitsland tijdens SEEK. We komen hier al jaren en zijn onderdeel geworden van de SEEK-familie. Er hangt hier een andere sfeer, een stoerdere/alternatieve vibe. Het is persoonlijk! We vinden het tof om hier tussen andere duurzame merken te staan.’


SEEN @ MODEFABRIEK


HET MODEL
Cherisa 
‘Ik ben bij de Modefabriek om te netwerken, kennis te maken met nieuwe merken. En mezelf als model te presenteren. Wie weet is er een match.’

DE INKOPER
Antoinnette van vrouwenboetiek Luna Azul
‘Ik ben bij de Modefabriek voor inspiratie, ik hoop hier nieuwe merken te ontdekken. Om ze vervolgens op social te checken, verder te researchen en dan – wie weet – over te gaan op inkoop voor mijn boetiek.’

DE ACCOUNTMANAGER
Lot van modemerk Fluresk
‘We zijn aan het groeien met ons merk en we willen ons nog meer gaan neerzetten in de markt. De Modefabriek is daar het ideale platform voor.’

DE FASHION AGENTS 
William en Jan van agentuur Jaywalk on 22 Influenz
‘Vorig jaar hadden we een stand, dit jaar zijn we bezoekers: om sfeer te proeven, (nieuwe) merken te checken en boeiende gesprekken te voeren.’ 

DE CONSULTANT / LEVERANCIER
Cindy van Nena Barcelona 
‘Ik kom naar de Modefabriek om inspiratie op te doen. En om nieuwe connecties aan te gaan; te kijken naar samenwerkingen voor productie.’

DE INKOPER
Marijke van modewinkel Van Camp 
‘De Modefabriek is een uitje! Ik kom er voor inspiratie en om in te kopen.’