TOP

Badmodemerk Beach House heeft een nieuwe directeur

Het badmodemerk Beach House heeft Rien Dekkers aangesteld als de nieuwe Algemeen Directeur.

Rien Dekkers is al 20 jaar een bekend gezicht in de sportkledingwereld en staat bekend als een krachtige merkenbouwer. Via Rucanor en Lois kwam hij een aantal jaren gelden terecht bij het surf- en boardmerk Protest waar hij vier jaar Algemeen Directeur was. Nadat het merk internationaal op de kaart was gezet vertrok Dekkers naar Barts Amsterdam (een winter accessoire label) waar de afdeling Export onder zijn leiding een enorme ontwikkeling heeft doorgemaakt. Na drie jaar werd hij opnieuw Algemeen Directeur bij Barts Amsterdam.

Beachlife beleving

Dekkers heeft zich de afgelopen jaren bewezen in zijn successen en een uitdaging als Beachlife is aan hem zeker besteed. “Beachlife heeft nog steeds een sterke merkbeleving bij de consument, dat was voor mij belangrijk bij de overweging om naar Beach House te gaan,” zegt Dekkers. Het eerste half jaar zal hij zich richten op de collecties en het bedrijf. “Ik wil het merk graag neerzetten op de plek waar het hoort: een toonaangevend badmodemerk voor Nederland en de rest van Europa. Er is veel werk te doen, maar we zijn overtuigd dat we wederom van Beachlife een ongelooflijk succes gaan maken,”aldus Dekkers. De nieuwe directeur verwacht dan ook al in de komende maanden resultaten te zien.