TOP

Cipos: het touchscreen voor alle vragen op de werkvloer

Op 13 en 14 oktober 2009 organiseren Tchai International en Tripany het Cipos-seminar in Ridderkerk. Tijdens deze dagen introduceren zij Cipos (Consumer Information Point Of Sale), een nieuwe digitale interactieve verkooptool voor op de winkelvloer.

Cipos is ontwikkeld door Tchai International en Tripany in samenwerking met IBM en Samsung. Cipos is een touchscreen voorzien van specialistische inhoud waarmee merkfabrikanten en retailers hun schapmanagement voor productgroepen kunnen optimaliseren en in staat zijn vakkundig productuitleg en productkeuze in een paar stappen aan te bieden.

Cipos kan antwoord geven of vragen die dagelijks op de winkelvloer worden gesteld zoals: welke lijm heb ik nodig, welke voorbehandeling voor de muur, welke camera voldoet aan mijn wensen en welk mobieltje doet wat ik nodig heb?

Tijdens de Cipos seminar zal mede door Popai een visie op retailontwikkelingen en shoppergedrag worden gegeven en wordt dit nieuwe concept toegelicht. Cipos Seminar wordt gehouden bij Tchai International in Ridderkerk en duurt van 14:00 uur tot 16:30 uur.