TOP

Slimme marketing zonder poespas: Urban Collect maakt klantenbinding én behoud makkelijk voor lokale ondernemers

Tijdens de Textilia Picknicks op Modefabriek spraken we met Ab en Maikel, de drijvende krachten achter Urban Collect. Hun missie? Lokale ondernemers helpen groeien met een toegankelijke marketingoplossing.

Hun energie is aanstekelijk, hun missie glashelder: Ab en Maikel willen lokale ondernemers helpen met een slimme marketingoplossing die laagdrempelig én effectief is. Urban Collect begon als idee van Maikel, die tijdens de coronaperiode zag hoe lokale ondernemers in zijn woonplaats Alkmaar worstelden met klantbehoud. “Ze deden echt hun best, maar de oplossingen die ze gebruikten – vaak oude tools of halfslachtige acties – werkten gewoon niet,” vertelt hij. “Toen dacht ik: dit kan beter. Zo is de basis voor Urban Collect ontstaan.”

Ontgrendel dit artikel

Wil je dit artikel gratis verder lezen? Vul je e-mailadres in of log in met Google of LinkedIn en lees direct verder. Daarnaast ontvang je 3x per week de nieuwsbrief. Afmelden is eenvoudig! Ben je al member? Log dan in op de gebruikelijke manier, en lees verder.