TOP
Image Alt

Retail Support

‘Als je blijft doen wat je deed, krijg je wat je kreeg’

Wil jij met je bedrijf de volgende stap zetten? Investeer dan in jezelf en jouw team! Samen met trainers Marco Overdijk en André Strijker van bureau Stoeten & Partners hebben we een aantal bijzondere en effectieve trainingen opgezet, speciaal voor retailers en merken in de modebranche. Ben je geabonneerd op Textilia, dan profiteer je ook nog eens van een mooi prijsvoordeel op de trainingen!

Door de wereldwijde coronapandemie is de verandering van het retaillandschap en die van fashion in het bijzonder, in een sterke stroomversnelling geraakt. Een verandering die vele vragen oproept maar waar ook veel kansen liggen. Textilia Retail Support biedt daarom een drietal trainingen aan, waarin je leert om de antwoorden te vinden en de kansen te grijpen.

Trainingen die toegankelijk zijn, praktisch en geschikt voor mensen in alle lagen van een organisatie. Van CEO tot winkelmedewerker, voor ieder een relevante kennisdeling. Ingevuld met het belang van de retailer voorop met kennis die morgen al kan worden toegepast!

Wie zijn onze trainers?

André Strijker en Marco Overdijk behoren tot het team van Stoeten & Partners. Dit trainingsbureau traint en coacht op het gebied van commercie en leiderschap. André en Marco hebben zelf 25 jaar ervaring in de detailhandel en fashion, waarbij ze zich hebben beziggehouden met sales, leiderschap en het ontwikkelen van winkels. Ze zijn praktisch en spreken de taal van ondernemers. Enthousiast, doelgericht en oprecht.

Wil je meer weten over de inhoud van de trainingen, de beschikbare data en uiteraard het kostenplaatje, neem dan vrijblijvend contact op met André of Marco via de knop.

De Textilia-trainingen:

WAT MAAKT MIJ ALS WINKEL NIET INWISSELBAAR?

Winkelkompas

Het Winkelkompas helpt ondernemers om op een praktische manier aan de slag te gaan met de vraag: ‘wat maakt mij als winkel niet inwisselbaar’? Samen gaan we op zoek naar antwoorden op vragen als wat maakt mijn winkel uniek en waar wil ik om bekend staan bij mijn klanten? Kortom: wat maakt mijn bedrijf onderscheidend en wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat deze situatie werkelijkheid wordt?

HOE MAAK JE VAN EEN KLANT EEN AMBASSADEUR?

Verkooptraining

In onze verkooptraining, specifiek ontwikkeld voor de modedetail, krijgen medewerkers meer inzicht in het verkoopproces en kunnen ze toegevoegde waarde bieden in het verkoopgesprek met de klant. Medewerkers leren om bezwaren te kunnen wegnemen bij de klant, maar wel op een manier die bij hen past.   

VAN REATIEF NAAR PROACTIEF GEDRAG.

Effectief leiderschap

Na het traject Effectief Leiderschap heb je persoonlijke groei doorgemaakt en laat je gedrag zien dat bijdraagt aan de door jouw gestelde doelen. Jouw proactieve houding zal leiden tot motivatie van jouw team enerzijds en meer vertrouwen, rust en zekerheid anderzijds.