JOSH V en Prodos versnellen groei met data-gedreven strategie: omzetstijging van ruim 9%
Beeld: JOSH V
JOSH V en Prodos E-commerce Accelerators hebben een krachtige samenwerking aangekondigd die na slechts acht maanden indrukwekkende resultaten oplevert. Zo is er een omzetgroei van 9,48% jaar-op-jaar gerealiseerd, en nam de Google ROAS (Return on Ad Spend) toe met maar liefst 91%. De samenwerking bewijst dat een persoonlijke en resultaatgerichte aanpak de sleutel is tot duurzame groei in de competitieve fashionmarkt.
JOSH V zocht een partner om het merk nationaal én internationaal te laten groeien. Met Prodos werd een sparringpartner gevonden die met de GrowthMap-aanpak de digitale activiteiten per kwartaal selecteert en test. Een cruciaal aspect van de samenwerking is het unieke afrekenmodel: JOSH V betaalt op basis van resultaat in plaats van vaste fees, waardoor beide partijen dezelfde ambitieuze doelen nastreven.
De merkpropositie wordt samen vertaald naar nieuwe kanalen en formats van GRWM content op TikTok tot stylingtips via Instagram om een bredere doelgroep te bereiken. Daarnaast ondersteunt Prodos de implementatie van het customer experience platform Voyado voor een nog persoonlijkere klantreis. Beide partijen richten zich nu, met een transparante en data-gedreven aanpak, op een stevige uitrol naar andere Europese markten.