
G-Star benoemt nieuwe Creative Directors
Beeld: G-Star
De twee ontwerpers, bekend van hun label BOTTER en hun eerdere rol als Creative Directors van Nina Ricci, brengen hun progressieve visie naar G-Star. Ze volgen daarmee eerdere creatieve samenwerkingen op met onder anderen Pharrell Williams, Aitor Throup en Walter Van Beirendonck. Botter en Herrebrugh zullen hun stempel drukken op de herintroductie van de RAW RESEARCH-collectie: G-Stars vooruitstrevende label dat grenzen verlegt in denimdesign.
In juni 2025 krijgen we een eerste indruk van hun werk, gevolgd door een officiële presentatie van de RAW RESEARCH-collectie tijdens Paris Fashion Week in januari 2026.
“We zijn blij Rushemy en Lisi in ons team te verwelkomen,” zegt Gwenda van Vliet, Chief Brand Officer bij G-Star. “Hun eigentijdse visie en respect voor G-Stars erfgoed maken hen de ideale partners voor deze nieuwe fase.” Met hun sterke achtergrond in innovatie, duurzaamheid en cultureel bewustzijn, willen Botter en Herrebrugh G-Star klaarstomen voor de toekomst. “We kijken ernaar uit om samen nieuwe mogelijkheden te verkennen en de grenzen van denim verder op te rekken,” aldus het duo.