TOP

Winnaars fotowedstrijd Jil & Sil bekend

Maandenlang stroomden op het hoofdkantoor van Jil & Sil de foto's binnen van kinderen in hun beste Jil&Sil-kleren. De fotowedstrijd die de naamsbekendheid van het merk moest vergroten, leverde Isabel, Lea en Annelotte als de nummers een, twee en drie op.

Jil & Sil ontving de afgelopen maanden 150 foto’s op het hoofdkantoor van baby’s die gedoopt werden in een dooppakje van Jil & Sil, eerste Heilige Communies die gevierd werden in een complete set en kinderen die gewoon aan het spelen waren in hun mooiste kleren.

Het winnaresje is Isabel van den Oetelaar uit Best. Op de foto draagt ze een set uit de wintercollectie 2009/2010. Ze mag voor 100 euro Jil & Sil kleding uitkiezen bij Ot & Sien in Oisterwijk. Voor Lea van Ditshuizen uit Barchem die de tweede prijs won, ligt er een cadeaucheque van 50,- euro klaar bij Kindergoed in Rhenen. En de derde prijs gaat naar Annelotte Kaal uit Wapenveld. Zij mag voor 25,- euro aan Jil & Sil kleding uitkiezen bij Sjiek de Friemel in Hattem.

Daarnaast had Jil & Sil ook iets voor de winnende winkelier in petto.  Om de winkelier te motiveren om de actie te steunen werd degene die het winnende kind een set had verkocht, Ot & Sien in Oisterwijk, 150 euro op de volgende order beloofd. Voor alle 150 inzenders was er een riem met voor de baby’s onder de inzenders een grijs basisvestje. Ook kregen ze de nieuwe folder van de zomercollectie 2010 opgestuurd als primeur.

De wedstrijd was niet bedoeld om fotomodellen te werven. Bas van der Velde van Jil & Sil vertelt: “Zolang onze eigen kinderen in de kleren passen en zolang zij bij het merk passen, hebben we geen fotomodellen nodig. We hadden met de fotowedstrijd het vergroten van onze naamsbekendheid voor ogen. Wat ons is opgevallen, is hoeveel mensen de moeite nemen om een leuke foto te maken en deze in te sturen.”

Volgens Bas van der Velde gaat het goed met Jil & Sil: “We hebben geplust ten opzichte van vorig seizoen. We hebben het idee dat we steeds meer vaste voet aan wal krijgen. Van de nieuwe lijnen die we lanceerden doet met name bodywear het erg goed, door de prijsstelling. We hebben nu ook net een lijn met badkleding erbij. Onze focus ligt nu op de productie.”

Ellen Netjes voegt eraantoe: “Het was heel interessant om te zien hoe kinderen Jil & Sil dragen. Alle foto’s liggen daarom bij de stylingafdeling.”