TOP

Winkelplatform Baps wordt Shopkaart

Winkelplatform Baps verandert de naam in Shopkaart. Daarnaast is het bedrijf ook bezig een speciale kortingskaart te creëren.

Baps, het winkelplatform dat in samenwerking met branchevereniging InRetail is ontwikkeld, heeft de naam veranderd naar Shopkaart. “Zo is het nog duidelijker wat we doen: consumenten de weg wijzen in de winkelstraat”, laat het bedrijf in een persbericht weten. De website is met de naam mee veranderd en is nu te vinden op www.shopkaart.nl.

VIP Shopkaart

Ondertussen werkt het bedrijf ook aan een VIP Shopkaart: een kortingskaart speciaal voor de winkelstraat. Consumenten kunnen met deze kaart bij geselecteerde winkels korting krijgen. Carin Griek, managing partner: “Alle partijen waarmee we in gesprek zijn, reageren enthousiast. We zetten bewust in op ‘no cure, no pay’. Het is tijd dat winkeliers pas hoeven te betalen voor marketing als het ze ook echt wat oplevert.”

Shopkaart

Baps – nu dus Shopkaart – is opgericht door Jasmijn van Dijk en Carin Griek in samenwerking met InRetail. De website brengt tips en advies over het shoppen in de winkelstraat, dus in de fysieke winkel. Bij shopkaart is uitgebreide informatie te vinden van zo’n 11.000 winkels door het hele land