TOP

Wedstrijd: Exploitant outletcentrum Roermond zoekt nieuw denimtalent

McArthurGlen, de exploitant van Designer Outlet Roermond, is samen met Elle magazine op zoek naar de beste stylist op het gebied van denim.

Vorig jaar hebben de McArthurGlen-outlet centra wereldwijd meer dan vijf miljoen stuks denim verkocht, zo’n 600 items per uur. Het bedrijf heeft dan ook denim gekozen als thema voor hun eerste internationale reclamecampagne. De kick-off van de campagne is een internationale zoektocht naar de beste stylist op het gebied van denim. De winnaar wordt beloond met een The Art of Denim Award en mag als assistent-stylist mee werken aan een shoot voor de februari 2014 edities van Elle.

The Art of Denim wordt georganiseerd samen met modeblad Elle en verschillende jeansmerken. De campagne gaat op 31 augustus van start in het Designer Outlet Luxemburg en zal op 5 november 2013 worden afgesloten in Designer Outlet Parndorf bij Wenen.

In Nederland staat het Designer Outlet Roermond van 2 oktober tot en met 3 november geheel in het teken van de campagne. Naast speciale activiteiten gelden in deze periode extra reducties op denim items bovenop de standaard korting van 30 tot 70%.

Meedoen aan The Art of Denim Award kan in Nederland vanaf 16 september. De aanmeldingen worden beoordeeld door een jury van mode-experts.