TOP

Waarom kopen klanten een merk of product juist in jouw winkel?

Marjolein Mesman van m2 retail gaat tijdens de Textilia Mode Experience een workshop geven. Hierin zal zij inzicht geven in vraagstukken als klantgericht adviseren en hogere klanttevredenheid.

Inmiddels is er weer een workshop van Textilia Mode Experience bekend. Marjolein Mesman van m2 retail heeft ruim 10 jaar internationale praktijkervaring in operationeel retail management en geeft nu trainingen en begeleiding aan bedrijven om betere bedrijfsprestaties te realiseren: meer rendement per vierkante meter. Waarom kopen klanten een merk of product juist in jouw winkel? Wat is je toegevoegde waarde? Je personeel! Iedereen kan in een winkel staan, maar er zijn maar weinig verkopers die klantgericht en omzetgericht op een prettige manier klanten aan zich kunnen binden. Tijdens deze workshop krijg je meer inzicht in vraagstukken als klantgericht adviseren, hogere klanttevredenheid en stijging van je bongemiddelde. 

Naast Marjolein Mesman worden er twee andere workshops gegeven op deze dag;TNS NIPO over Building Brands in Troubled Times en GfK over de (on)mogelijkheden van het starten van een online webshop’.

Textilia Mode Experience vindt plaats op maandag 9 november in Brandboxx Almere. Voor meer informatie of aanmelden ga naar www.textiliaevent.nl