TOP

Verschuivingen binnen team van Levi’s

Levi’s slaat een nieuwe weg in wat betreft bestuurlijke structuur. Dit gebeurt omdat het Amerikaanse denimlabel de ontwikkeling van producten en nieuwe campagnes wil blijven bevorderen.

Daarom verhuist Jennifer Sey, voorheen Serior Vice President op de afdeling e-commerce, nu direct naar de functie Global Chief Marketing. Sey werkt bij Levi’s sinds 1999.

Nieuwe functies
De nieuw gecreëerde functie van Chief Product Officer gaat naar Karyn Hillman, voorheen Global Head of Product bij Calvin Klein Jeans en accessoires. Barth Grant, voormalig chef van het Men’s Merchandising team, zal de nieuw gecreëerde functie van Chief Merchandising Officer aannemen. Sey, Hillman en Barth berichten vervolgens aan James Curleigh, Executive Vice President en CEO van het merk Levi’s. Jonathan Cheung promoveerde van hoofd merchandising voor mannen naar dezelfde functie voor mannen én vrouwen. Cheung werkte eerder onder andere voor Armani Jeans, Iceberg en Moshino.

Structuur
James Curleigh: “Met dit nieuwe team aan het roer gaat Levi’s een structuur creëren voor productontwikkeling, merchandise en marketing.” Levi’s is van plan nieuwe doelgroepen aan te boren en om het marktaandeel te verhogen.