TOP

Vergroot je kansen tijdens Winterpreview 2011

Op maandag 10 januari 2011 vindt de Preview The Winter Experience 2011 plaats in het Brandboxx Sports Business Center in Leusden. Deze dag is traditiegetrouw de kick-off voor het nieuwe inkoopseizoen van de herfst- en wintercollecties. Retailers en inkopers uit de sport(mode)branche kunnen de laatste trends en ontwikkelingen bekijken tijdens deze Winterpreview.

Het thema van de dag ‘Vergroot uw kansen’ zegt alles over de kansen die de bezoeker op deze dag aangereikt krijgt. Want kansen voor ondernemers zijn er volop. Door op deze dag naar Brandboxx Brandboxx Sports Business Center te komen vergroot de bezoeker niet alleen zijn kansen op een goede start van het nieuwe inkoopseizoen en een succesvolle inkoop en doorverkoop, maar ook op het verhogen van de omzet. Bovendien ontvangt iedere bezoeker bij binnenkomst een kraslot met 100 procent winstkans. Kijk op de website van Brandboxx Sports Business Center voor het volledige prijzenpakket.

Inspiratie

The Brand Experience bestaat deze keer uit vier korte, energieke modeshows waarin de volgende merken uit het centrum hun nieuwste collecties presenteren: Airforce, Blue, Brunotti, Colorkids, Columbia, Dare2Be, Devold, Falke, H2O, Hookipa, Icepeak, JC Castelbajac, Kilmanock, Lafuma, Luhta, Nomad, Odlo, O’Neill, Oxbow, Papillon, Protest,Pro X elements, Quiksilver, Rehall, Regatta, Rossignol, Roxy, Salomon, Speedo, Twinlife, Windfjord, Yep Yep en Zero. The Sports Boulevard is een echte boulevard die een duidelijk beeld geeft van de laatste trends en innovaties op het gebied van sport- en lifestylemode, schoenen, hardwaren en accessoires.

Lunch-Clinic

Hoe wordt mijn website beter vindbaar? Beter scoren bij Google betekent meer bezoekers, dus meer omzet. Maar; hoe doe je dat? Waarom staan mijn concurrenten op een hogere positie in Google? Hoe kan ik met mijn huidige website meer bezoekers krijgen? Leer en zie in deze gratis door Sportcult aangeboden clinic (incl. lunch) wat belangrijk is en pas deze kennis direct toe op uw eigen website. Kom ook voor een gratis Quick Scan. Deelname aan deze clinic is geheel gratis. Via de website van Sportcult kunt u zich hiervoor aanmelden. Wees op tijd, want vol=vol.

Sportcult winkelverkiezing 2010

In een korte presentatie worden alle vijf de genomineerde winkels toegelicht. Hoe kun je sportwinkel van het jaar worden? Wat zijn de verborgen talenten die u als ondernemer nodig hebt? Tijdens deze uitreiking onthult Sportcult wie zich de Sportcult ‘Sportwinkel van het jaar 2010’ mag noemen. Uiteraard is deze dag weer ‘all inclusive’. Bezoekers worden getrakteerd op gratis koffie, een uitgebreide lunch en een afsluitende borrel.

Programma

09.00 uur showrooms open
10.30 uur Brand Experience show 1: Wintersport 1 (gewijzigd tijdstip)
12.00 uur Brand Experience show 2: Functioneel & Outdoor (extra show)
12.30 uur Gratis lunch (gewijzigd tijdstip)
12.45 uur Lunchclinic ‘Omzet vergroten met Google’
14.00 uur Bekendmaking winnaar Sportwinkel van het Jaar 2010 (gewijzigd tijdstip)
14.15 uur Brand Experience show 3: Sports Fashion (gewijzigd tijdstip)
16.30 uur Brand Experience show 4: Wintersport 2
17.00 uur Borreltijd!

Extra activiteiten

Alsof dit nog niet genoeg is, organiseren diverse exposanten ook nog extra aantrekkelijke activiteiten op deze dag. Heb je altijd je geluk willen beproeven op een snowboard simulator? Protest bied je deze dag die kans! Icepeak maakt deze dag extra aantrekkelijk als je met (kleine) kinderen komt. Jouw kinderen kunnen zich namelijk uitleven op het Icepeak Winterhouse springkussen. Oxbow verloot maar liefst vijf surf/kitesurf-clinics onder de bezoekers in hun showroom. Geniet van culinaire hoogstandjes in de showrooms van onder andere Quiksilver/Pukalani en Windfjord. En in de showroom van Columbia ben je van harte welkom voor een demonstratie van Omni-Heat, de nieuwste ‘thermo-technology’ . Tot slot showen modellen gedurende de gehele dag de nieuwste collecties van onder andere het merk Falke.