TOP

Van Lier verlengt sponsorovereenkomst KNSRB

Het Nederlandse schoenenmerk Van Lier blijft ook de komende drie jaar verbonden aan de Koninklijke Nederlandsche Studenten Roeibond.

Geert van Spaendonck (Directeur Van Lier) en Reinder Lubbers (president van de Koninklijke Nederlandsche Studenten Roeibond – K.N.S.R.B.) tekende onlangs de nieuwe overeenkomst in de Van Lier conceptstore aan de Coolsingel in Rotterdam. Volgens Van Spaendonck delen het schoenenmerk en de roeibond dezelfde kernwaarden als historie, traditie, passie en perfectie. “Het merendeel van de studenten die roeien bestaat uit mannen die in onze target doelgroep van 25-35 jaar vallen. Bovendien vind ik het sociale aspect van deze sport belangrijk. Opereren in teamverband en het realiseren van ambities,” aldus Van Spaendonck. 

 

Betrouwbare partner

Van Lier ondersteunt in het bijzonder de organisatie van de prestigieuze Nationale Universiteiten Roeiwedstrijd de ‘Varsity’. Daarnaast kunnen projecten als de ‘Nationale Tweedejaars Roeidag’ en de jaarlijkse uitzending van talenten naar de ‘Head of the River Charles’ in de Amerikaanse stad Boston, eveneens op steun van de Nederlandse schoenenmerk rekenen.

 

Olympische roeier en de kersverse president van de K.N.S.R.B., Lubbers, vindt de contractverlenging belangrijk om hun activiteiten te kunnen voortzetten en de samenwerking is goed voor hun image en dat van de roeisport. “Een contract afsluiten is mooi, maar een contract verlengen zegt veel meer. Het geeft aan dat we niet alleen een interessante, maar ook een betrouwbare partner zijn,” zegt Lubbers.