TOP

Tripper steunt Stichting Pink Ribbon

Oktober is borstkankermaand. Jeansmerk Tripper heeft zich dit jaar voor het eerst verbonden aan Stichting Pink Ribbon. Nog de hele maand oktober worden van twee jeansmodellen 10 euro per verkocht exemplaar gedoneerd aan de stichting.

Het gaat om de modellen Audrey Slim Fit en Steffy Straight Fit van Tripper. Deze broeken zijn te herkennen aan een roze lint en een hangtag met de tekst ‘Tripper steunt Pink Ribbon’. Er wordt per verkochte broek 10 euro gedoneerd aan Stichting Pink Ribbon.

Minimale donatie

De betreffende modellen zijn bij Tripper-verkooppunten te koop, waaronder zelfstandige jeanszaken. In januari zijn deze broeken ingekocht door winkeliers, die ze het hele seizoen (en deze maand met extra aandacht) verkopen. Eind van het jaar meet het jeansmerk hoeveel broeken er zijn verkocht. Sowieso steunt het jeansmerk de stichting met een minimale donatie van €25.000, maar Tripper verwacht hier ruim boven te komen.

Meer mode

Stichting Pink Ribbon vraagt op een positieve manier aandacht voor borstkanker. Ieder jaar krijgen ongeveer 13.000 mensen de diagnose borstkanker. Overigens is Tripper niet het enige modebedrijf dat de stichting een warm hart toedraagt. Ook C&A, Marlies Dekkers, Manfield, Repeat Cashmere en Wehkamp.nl hebben de hele maand oktober speciale productacties voor Pink Ribbon.