Tommy Hilfiger opent vernieuwde winkel in de P.C. in Amsterdam
Het nieuwe interieur is volledig up-to-date met de creatieve identiteit die het merk wereldwijd uitdraagt. Het winkeloppervlak bestaat uit 542 vierkante meter, verspreid over twee verdiepingen. Door de verbouwing is de benedenverdieping vergroot. Op deze verdieping is de herenkleding, accessoires en de nieuwe tailored collectie te zien. De eerste verdieping is ingeruimd voor de vrouwencollectie, accessoires en de runway-collectie.
“Ik ben erg enthousiast over de restyling van onze winkel in Amsterdam,” aldus Tommy Hilfiger. “De winkel brengt op een perfecte manier onze lifestyle over op onze Nederlandse en buitenlandse klanten en staat voor de unieke traditie van het merk – van traditionele vintage luxeartikelen tot eigenzinnige, preppy details.”
De mix van verfijnde elegantie en jeugdige flair die het merk uitstraalt is ook terug te vinden in de aankleding. De lichteiken visgraatvloer en het glanzende meubilair geven de winkel een stralend interieur. Eigentijdse design, grafische kunst en vintage props voorzien de winkel van een achtergrond.
Tommy Hilfiger opende voor het eerst zijn deuren op de P.C. Hooftstraat in Amsterdam in 2004.