TOP

The Sting opent mannenmodewinkels onder naam Stangata

Modeketen The Sting gaat zijn eigen mannenlabel Stangata verder uitbouwen met een reeks winkels. Dit merk wordt het mannelijke equivalent van Costes.

Dit vertelt Maurice Dahan, CCO van The Sting, in een exclusief interview aan Textilia. “Vanaf maart 2017 gaan we ook winkels openen met ons merk Stangata, het mannelijke equivalent van Costes,” vertelt hij. “De potentie van deze twee merken is enorm.”

Merk-denken

Dahan vertelt dan ook dat een van de focuspunten van het bedrijf op dit moment merk-denken is. “The Sting heeft zulke sterke merken,” aldus de CCO. En Stangata is een van die merken, die de keten verder wil uitbouwen tot volwaardig mannenmodelabel – inclusief een reeks winkels.

In het voorjaar zullen er vier Stangata-winkels worden geopend in grotere steden als Den Bosch en Alkmaar. Costes, een van de meer ‘volwassen’ merken van The Sting, is drie jaar geleden als apart retailconcept neergezet en in rap tempo gegroeid. Momenteel heeft het bedrijf 23 Costes-winkels.

 


Lees hier het volledige interview met Maurice Dahan, waarin hij meer vertelt over het nieuwe concept voor mannen, maar ook over Costes en de verdere groeiplannen van The Sting: “Nog meer van onze merken zijn klaar om zelfstandig te worden“.