TOP

The New Originals opent pop-up in De Bijenkorf

Het Amsterdamse label The New Originals opent 9 mei een pop-up shop in De Bijenkorf in Amsterdam. “Dit bewijst dat zij nog sterk in contact staan met Amsterdam en Nederland als thuismarkt.”

Naast de nieuwe collectie van The New Originals zijn gedurende mei en juni er ook een speciale hoodie en T-shirt met mascotte Freddy verkrijgbaar bij De Bijenkorf. 

 

“Dit is een enorme en bijzondere kans, waar we erg dankbaar voor zijn”, reageert een woordvoerder van het label dat uitsluitend als collectief naar buiten wil treden. “De Bijenkorf is een van de oudste warenhuizen van de stad, dus die authenticiteit past goed bij het authentieke gevoel dat wij als merk willen uitstralen. We waarderen het zeer dat De Bijenkorf voor de aftrap een lokaal merk kiest. Dit bewijst dat zij nog sterk in contact staan met Amsterdam en Nederland als thuismarkt.”

 

Breder publiek

Daarnaast biedt deze samenwerking allerlei mogelijkheden volgens The New Originals, dat verkrijgbaar is bij zelfstandige retailers, de eigen winkel op de Amsterdamse Zeedijk én het Stedelijk Museum. “Voor ons is dit een mooie gelegenheid om aan een breder publiek te laten zien wat we in huis hebben. Qua prijssegment passen we prima binnen het overige aanbod van De Bijenkorf, een broek van ons kost rond de 135 euro. Andersom vertegenwoordigen wij de creatieve jeugd in Amsterdam en kunnen we met onze collectie wellicht een nieuwe generatie shoppers aanspreken.” 

 

TNO 2

De aankondiging van de samenwerking met daarop mascotte Freddy.