TOP

Textilia Mode Experience organiseert TME Masterclass

Op maandag 7 november vindt de 5de editie Textilia Mode Experience plaats. We gaan het hebben over: SEO, CRM, Profiling, Social Media Marketing, Online Strategie, Smart Retailing en nog veel meer. Na registratie voor Textilia Mode Experience is het mogelijk om TME Masterclass te volgen die wordt begeleid door Sabien Duetz van Bien en de vakredacteuren van Textilia, Schoenvisie, Bengels en Sportcult. Textilia maakt alvast kennis met Sabien Duetz van Bien Innovation.

Waar kennen we je van? 

“Ik heb gewerkt voor de Bijenkorf, Prenatal, AH, en de Hema. Alle kanten heb ik mogen ervaren, van inkoper tot verkoopmanager en ten slotte design- en conceptmanager bij de Hema. Nu inspireer en adviseer ik bedrijven, met mijn eigen bedrijf Bien Innovation.” 

Wat zijn enkel trends binnen de fashion branche?

“De grote retailers maken dat veel steden er steeds uniformer uit gaan zien. Consumenten hebben er echter behoefte aan, zich thuis te voelen, dichtbij met een zekere eigenheid.Ze waarderen juist kleinschalige initiatieven waarbij ze het gevoel hebben dat het voor hun gemaakt is en dat ze iets unieks hebben. Het liefst ook door iemand of iets wat ze herkennen. Persoonlijke aandacht en flexibiliteit zijn het nieuwe goud van de kleine retailers.” 

Wat houdt TME Masterclass precies in? 

“In de masterclass gaan we retailtrends toepassen op jouw specifieke situatie.Het gaat erom dat consumenten bij jouw winkel een “haakje hebben”. De reden om naar je winkel te komen moet duidelijk zijn. Vanuit de trends kijken we naar een paar zeer aansprekende best practices.Hoe geef je dat handen en voeten, concreet maken waar je morgen direct mee aan de slag kan en ook meteen resultaat oplevert.

Tot slot: waarom moeten mensen naar TME en de TME Masterclass komen? “Als je vandaag niets doet, ben je morgen te laat.”

Meld je nu aan en profiteer als abonnee van Textilia, Schoenvisie, Bengels en/of Sportcult van korting! Je betaalt slechts €129,- per kaartje i.p.v. €189,-.