TOP

T-shirt merk No Ono daagt uit met sexy meisjes

Je vindt het leuk of niet: het nieuwe T-shirtmerk No Ono. Eigenaar Marcel van Wijk gooit met het idee 'sex sells' alle remmen los. Denk daarbij aan blote meisjes op de motorkap. Een kort interview met hem.

Hoe is het merk ontstaan? “Het merk is ontstaan uit honger, een honger naar creativiteit. Na diverse ervaringen met algemene grappig T-shirts werd het voor mij tijd om het roer om te gooien. Met No Ono wil ik mij van de rest onderscheiden door alle remmen los gooien en doen wat me ingegeven wordt. Het merk hoeft niet ‘leuk’ gevonden worden. Nee, ik wil juist voor- en tegenstanders. Dan wordt er pas over je geluld.”

Hoe gaat de verkoop? “No Ono is in september vorig jaar opgestart en kan alle hulp gebruiken. De oplages zijn klein om de aanloopkosten beheersbaar te houden. Het belangrijkste doel is om eerst fans te creëren door middel van een vertrouwelijk website en social media.”

Wat is de kracht van het merk: “No Ono kent geen schroom en grijpt terug naar de oude formule ‘het meisje op de moterkap’. Nieuwe collecties worden ook gepresenteerd door sexy (topless) dames. Overige merken suggereren sex, No Ono laat het gewoon zien.”

Omschrijf de collectie: “De zeer gewaagde designs vormen de basis voor de tweede collectie met de prikkelende titel ‘She Went Bananas’. De collectie bestaat uit drie exclusieve heren T-shirts waarbij vrouwen in combinatie met bananen nog steeds tot de verbeelding van de man spreken. Mochten de ontwerpen je toch iets te ver gaan, geen nood! No Ono is namelijk ook de bedenker van de CensorPack. Bij aankoop van de T-shirts ‘Forbidden Fruit’ of ‘Yummy In My Mouth’ ontvang je namelijk gratis de CensorPack, bestaande uit twee buttons die je eenvoudig op de tepels van de dames kan bevestigen. Je kan dus hiermee je eigen T-shirt censuren en aan elke situatie aanpassen.”

Wat zijn de plannen? Op dit moment is de tweede collectie net online, maar achter de schermen wordt er hard gewerkt aan de derde collectie, waarbij ‘social media’ het thema zal zijn. De collectie is overigens alleen nog via de website te koop en heeft dus nog geen verkooppunten.”