TOP

Succesvolle ondernemers op Textilia Mode Experience

Nieuw dit jaar tijdens de Textilia Mode Experience op maandag 9 november zijn de 10-minutenpresentaties van drie succesvolle ondernemers. Alle drie klein begonnen en door hard werken groot en succesvol geworden. We onthullen alvast één succesvolle ondernemer: Claudia Willemsen, directeur en oprichter van Kleertjes.com.

De webshop Kleertjes.com  is zes jaar geleden opgericht en is inmiddels de grootste webwinkel in kindermerkkleding met een aanbod van ruim zeventig kledingmerken. Kleertjes.com verkoopt merken als Airforce, Barbara Farber, Cakewalk, Ducky Beau, Eager Beaver, Gaastra, Gsis&Gbro, Jeep, Jottum, Levi’s, Mim-Pi, Pointer, Rags Industry, Rags for girls, Replay, Salty Dog en Timberland. De schoenencollectie bestaat uit 20 merken. Kleertjes.com heeft meer dan 60.000 vaste klanten.Verder op Textilia Mode Experience:

• Het thema deze dag is brancheverrijking. Wat betekent deze ontwikkeling voor jou als ondernemer en waar moet je rekening mee houden?
•Tijdens de expertsessies kun je behalve experts op verschillende vakgebieden ook Textilia’s vakredacteuren  ontmoeten en het hemd van het lijfvragen. Hoe hebben ze de beurzen beleefd, welke trends signaleren zij, welke merken doen het goed en welke juist niet?
• De presentatie van trendanalist Christine Boland over het verband tussen langlopende consumententrends en het modebeeld van 2010/2011.
• Workshops en live interviews met succesvolle personen uit de modebranche.
• Alle deelnemers krijgen bovendien een exclusief ontworpen tas van NON by KIM.