TOP

Succesvolle dertiende editie Playtime Paris

Met meer dan 400 internationale merken die hun herfst/wintercollecties 2013 exposeerden op kindermodebeurs Playtime Paris, was het de grootste editie ooit.

Ondanks de slechte economische tijden, trok Playtime dit jaar een groeiend aantal bezoekers; een krappe 7000. Ook exposeerden er deze keer meer merken op de beurs, met vooral een toename van exposanten in de interieur/design sector. Design kreeg extra nadruk met het nieuw PlayWithDesign gedeelte, waarvoor tien bekende designers gevraagd waren om een object met het thema ‘play’ te ontwerpen, gemaakt van schuim.

Ook waren er aanzienlijk meer schoenenmerken aanwezig op de beurs, te verklaren door het voor de schoenensector piekseizoen herfst/winter.

Spin offs
De zomerditie van Playtime Paris zal plaatsvinden op 6 t/m 8 juli. Playtime Tokyo, de grootste kindermodebeurs in Azië, start volgende week op 19 t/m 21 februari. Playtime New York verhuist vanwege een toename in exposanten naar een nieuwe locatie (Saint John’s Center), en vindt plaats op 9 t/m 11 maart.