TOP

Scotch & Soda lanceert nieuw shop-in-shopconcept

Het Nederlandse kledingmerk Scotch & Soda komt met een nieuw shop-in-shopconcept voor Amsterdams Blauw.

Door de grote populariteit van het denimlabel Amsterdams Blauw breidt Scotch & Soda de strategie uit met een nieuw shop-in-shopconcept. Dit meldt het merk in een persbericht.

De nieuwe shop-in-shop zal bestaan uit de seizoensgebonden denimcollecties, maar zal ook als displayruimte fungeren voor de ‘never out of stock’-pasvormen en wassingen.

Feeling van de shop 

De Amsterdams Blauw conceptstores hebben veel aandacht voor details en het gebruik van authentieke materialen en afwerkingen. Het nieuwe shop-in-shopconcept zal ook deze ‘feeling’ gebruiken bij de inrichting van de shops. Alle meubelen zijn gemaakt van combineerde materialen met onder andere eikenhout, gepoedercoat staal en glazen planken.

De nieuw shop-in-shop bestaat uit drie meubels die kunnen worden aangepast aan elke retail-omgeving: een bureau met glazen rekken en behuizing, een extra groot open koperen wandrek voor het weergeven van de ‘never out of stock’-producten en een versleten messing lightbox met washipaper. 

Het nieuwe concept zal in de eerste fase alleen beschikbaar zijn in Nederland, Duitsland, Italië, Frankrijk en Engeland. 

Scotch  Sodanieuw concept 1

Scotch  Sodanieuw concept 3

Scotch  Sodanieuw concept 4