TOP

Rucanor pakt groots uit op Ispo 2012

Na vijf jaar afwezigheid maakte Rucanor in 2011 een comeback op Ispo München. De aanwezigheid op de wintersportvakbeurs is het merk zo goed bevallen dat het ook in 2012 acte de présence geeft. Daarnaast bestaat Rucanor Duitsland 50 jaar en heeft het merk op de beurs wat te vieren.

Ispo bezoekers krijgen dit jaar volgens Rucanor met de presentatie van het NOS Never Out of Stock instore concept en de nieuwe collecties sport en footwear voor winter 2012 een volledige presentatie van het merk te zien. Martijn Nelissen, ceo van Rucanor: “De presentatie op de Ispo is ons goed bevallen, vandaar dat wij ons dit jaar nog uitgebreider presenteren. Daarnaast is het natuurlijk een mooie gelegenheid om het jubileum samen met onze Duitse retailpartners te vieren.”

Extra shoptraffic

Rucanor blijft haar pijlers richten op een effectieve samenwerking met haar retailpartners. Zo zijn voor de wintercollectie 2012 de kinderlijnen ‘Back to School’ en ‘Sports’ en de winter/skicollectie gebundeld in één presentatie. Daarmee wordt de inkoop voor retailpartners weer overzichtelijker, aldus het merk. Martijn Nelissen: “Wij willen voor onze retail partners een ‘one-stop-shop’ zijn met een zeer breed en overzichtelijk assortiment, inclusief een grote hoeveelheid handige accessoires. Die laatste categorie staat garant voor extra shop traffic.”