TOP

Ron Henze Mode neemt verkoop Sentido over

Ron Henze Mode gaat voor Setter House de verkoop van het merk Sentido op de Nederlandse markt doen. Productontwikkeling, facturatie en levering blijft onder verantwoordelijkheid van Setter House.

In het persbericht laat Ron Henze weten het merkenportfolio te willen uitbreiden en Sentido heeft behoefte aan een versterking van haar positie op de modemarkt in Nederland. Vanaf 26 augustus heeft Ron Henze Mode Sentido opgenomen in het merkenportfolio en is vanaf dat moment verantwoordelijk voor de verkoop van het merk op de Nederlandse markt. Setter House concentreert zich verder op de verkoop van haar merken SLC, Setterlady en Setterlaine.

Sentido
Sentido levert vier kleurconcepten per seizoen in vier maandelijkse leveringen. De collectie bevat de diverse artikelgroepen bovenkleding zoals pantalons, knits, shirts en jasjes. De thema’s worden als totaalconcept aangeboden. De eerste verkoopronde toont twee thema’s met levertijden in januari en februari. De tweede verkoopronde start half september waarin de thema’s met de levertijden maart en april worden getoond.