TOP

Rihanna: het nieuwe gezicht van Puma

Het is definitief, de geruchten zijn bevestigd: Puma gaat samenwerken met Rihanna. De popzangeres wordt het gezicht van de sportcollectie voor vrouwen.

“Het is super om een merk te vinden dat staat voor kracht en individualiteit”, vertelt Rihanna over haar samenwerking met Puma in een persbericht. De 26-jarige popzangeres  is vanaf januari 2015 de nieuwe ambassadrice voor de vrouwencollectie van het sportmerk. Ook vervult ze dan de rol van creatief directeur voor Puma. 

Creatief directeur

Als creatief directeur heeft Rihanna invloed op de collecties voor vrouwen van Puma. Daarnaast werkt ze samen met het creatieve productieteam van het label. Rihanna geeft tijdens het ontwerpen haar eigen touch aan de klassieke Puma-stijl, waardoor het aanbod straks nog verder wordt uitgebreid.  

Hoofdrol

In het najaar van 2015 krijgt de popster een hoofdrol in de campagne: Forever Faster. Ook gaan Rihanna en Puma wereldwijd verschillende activiteiten organiseren voor klanten van het merk.

Samenwerking

Bjørn Gulden, ceo bij Puma, is erg blij met de samenwerking. “Het is een fantastische stap voor Puma. Het kiezen van Rihanna was een natuurlijke keuze voor ons. Haar profiel, charisma, individualiteit en ambitie maken haar een perfecte ambassadrice voor ons merk. “