TOP

Q betreedt de golfmarkt

Het Nederlands sportlifestylemerk Q wil met haar Q Golfwear collectie de golfmarkt veroveren. Het merk breidt daarom haar golfsponsoractiviteiten uit en gaat de kleding verzorgen voor het Ladies Deloitte Open, het Van Lanschot Senior Open en het KLM Open 2012.

Q Golfwear is een label van Quick Sports International. De golfcollectie kenmerkt zich volgens het merk door een klassiek en tegelijkertijd eigentijdse signatuur. De kleding is veelzijdig want elk item is functioneel en tevens voorzien van een streetwear look & feel. Q Golfwear kleding kan dan ook zowel op als buiten de baan worden dragen. Q verbond zich al eerder aan Golf Team Holland. Daarnaast opende het merk een pilotstore op Golfclub Cromstrijen en is er een Q Golfwear internetshop gelanceerd.

Sport inspireert
Naast haar regulaire schoenen-, kleding- en tassencollecties heeft Quick kledinglijnen voor het NOC-NSF van de Nederlandse Olympische Jeugd voor Innsbruck 2012 ontwikkeld. Het merk creëert nog steeds een lijn met DJ-producer Armin van Buuren onder Q by Armin van Buuren en wordt inmiddels in meer dan 20 landen wereldwijd verkocht.