TOP

Prijzencircus breekt online record V&D, Neckermann breidt assortiment uit [nieuwsoverzicht]

Het Prijzencircus op vd.nl heeft de online verkooprecords gebroken en schoenenaanbieder Dolcis gaat samenwerken met Neckermann.

Mark McKeon, CEO V&D: “We zijn positief verrast door dit resultaat. We hadden wel met de nieuwe service van online reserveren meer bezoekers verwacht dan vorig jaar, maar dit fantastische resultaat is een droomscore.” Afgelopen week haalde vd.nl niet alleen de hoogste omzet non-food van alle V&D’s, in bezoekersaantallen zijn ook records gehaald met een stijging van meer dan 20% ten opzichte van eerdere bezoekersrecords online.

Eigenaar Sun European gaat verder investeren in online groei en wil in 2014 maar liefst €125 miljoen digitaal omzetten.

Neckermann breidt assortiment uit

Consumenten kunnen voortaan de schoenen en tassen van retailer Dolcis ook online kopen via de internetwinkel neckermann.com. Volgens Kurt Staelens, de CEO van Neckermann Benelux is de samenwerking met Dolcis een ‘essentieel onderdeel van de nieuwe strategie van Neckermann’. Dolcis heeft in Nederland ruim 100 vestigingen.

C&A Europa lanceert nieuwe website

De internationale voertaal op de nieuwe site is het Engels. Bezoekers hebben de mogelijkheid op de homepage te kiezen voor hun eigen nationale C&A-website. De online shops in Duitsland, Oostenrijk en Frankrijk zijn ook vanaf de homepage te vinden. Vanaf vandaag is de nieuwe corporate website in alle 19 landen en lokale talen toegankelijk. Jaarlijks is de website goed voor 150 miljoen hits.