TOP

Para Mi: ‘It’s all about the trousers’

Sinds Para Mi in maart van dit jaar debuteerde, ontdekken steeds meer vrouwen de broeken van dit Nederlandse vrouwenmodelabel. Niet alleen de verkoop in eigen land is gegroeid, maar inmiddels zijn er ook agentschappen in België/Luxemburg, Zweden en Tsjechië. Voor 2012 verwacht Para Mi een verdere groei.

Onder de slogan ‘It’s all about the trousers’ worden uitsluitend vrouwenbroeken op de markt gebracht. Het jonge merk richt zich met twee hoofd- en twee tussencollecties per jaar op modebewuste vrouwen. Elke Para Mi-collectie biedt een Basic-lijn die altijd bestaat uit meerdere pasvormen.

De drie basismodellen zijn gemakkelijk te herkennen aan de stiksels op de achterzak. Deze lijn slaat aan bij zowel de detaillist als de consument. Met de Fancy-lijn bereikt Para Mi een andere groep klanten. Deze modellen zijn gemaakt van exclusieve stoffen en vallen op door de speelse bewerkingen.

 

Website: www.parami.nu
Telefoon: 020-614 00 40