TOP

Panorama breidt uit met kortetermijnmerken

De Berlijnse beurs Panorama introduceert de komende editie, van 8 tot 10 juli 2014, een nieuw concept met kortetermijnmerken: Now.

Panorama wilt met het nieuwe concept Now winkeliers de kans geven om midden in het seizoen in te kopen. Acht merken presenteren tijdens de beurs hun flash collecties. Dat zijn onder andere Please, Imperial, Bray, Sexy Women, Absolut Joy en Mia & Macs.  Deze zijn meteen te bestellen en zijn binnen zes weken leverbaar. Zo kunnen winkeliers snel op de huidige trends reageren en seizoensgebonden producten inkopen.

Nieuwe merken
Door de verhuizing van Expocenter Airport naar het Expocenter City in het centrum van Berlijn is het beursoppervlak gegroeid van 21.000 vierkante meter naar 32.000 vierkante meter. Door de groei zijn er zo’n 130 nieuwe merken te zien, zoals American Vintage, Anja Gockel, Jacques Britt, Arqueonautas, Baldessarini, Bianca, Biba, Giordano, LeComte, Picard, Seidensticker en Vive Maria.

Ook nieuw tijdens de zomereditie van de beurs zijn de lezingen en presentaties die er gegeven worden. Onderwerpen lopen uiteen van trend lezingen tot presentaties over marktontwikkelingen.