TOP

Opposuits sluit deal met warenhuis Macy’s

Het Nederlandse pakkenmerk Opposuits timmert internationaal lekker aan de weg. Na een deal met een wereldberoemde filmstudio gaat Opposuits nu een samenwerking aan met het Amerikaanse warenhuis Macy's.

Onlangs maakte Opposuits al bekend een samenwerking met  televisie- en filmgigant Warner Bros. aan te gaan en nu heeft het pakkenmerk een deal gesloten met het beroemde Amerikaanse warenhuis Macy’s.

Kerstpakken

Aankomende kerst zullen de pakken van Opposuits in honderden vestigingen van Macy’s verkrijgbaar zijn in de Verenigde Staten. Het warenhuis heeft de volledige kerstcollectie van Opposuits, bestaande uit zes verschillende designs, opgenomen in haar assortiment. Eén van deze designs is een exclusief pak dat alleen bij Macy’s verkrijgbaar zal zijn. De pakken zullen vanaf november verkrijgbaar zijn bij Macy’s.

Ontzettend trots

Opposuits is hiermee hard op weg om de Noord-Amerikaanse markt verder te veroveren met haar concept van betaalbare herenpakken in gekke prints voor de man die zichzelf niet al te serieus neemt, maar wel een mate van stijl wil behouden. Jelle van der Zwet, mede-oprichter Opposuits, in een persbericht: “Om na 3 jaar van bestaan al ’s werelds grootste warenhuisketen te mogen leveren is natuurlijk erg bijzonder. Alle media-aandacht van afgelopen kerst in combinatie met wat wij in Europa al bewezen hebben, heeft Macy’s doen besluiten hier ook achter te gaan staan. Een fantastisch resultaat waar wij en ons hele team ontzettend trots op zijn”.