TOP

Opnieuw een Blueprint Denim Tour tijdens Modefabriek

Tijdens de Modefabriek op zondag 12 en maandag 13 juli neemt Wouter Munnichs van Long John retailers mee langs de grote denimmerken met zijn Blueprint Denim Tour.

Op zondag 12 en maandag 13 juli 2015 vindt weer een nieuwe editie van de Modefabriek plaats, wat betekent dat er ook weer leuke randprogramma’s zijn zoals de Blueprint Denim Tour. Blueprint is het stukje beursvloer waar de betere denimmerken staan, de merken die liefde hebben voor ambacht en detail. Tijdens de Blueprint Denim Tour neemt marketingspecialist Wouter Munnichs retailers mee langs deze merken en introduceert hen. Op deze manier komen winkeliers laagdrempelig binnen bij de labels en zien en horen ze de laatste trends en ontwikkelingen op jeansgebied.

Derde editie

Na twee succesvolle edities, vindt op 12 en 13 juli alweer de derde Blueprint Denim Tour plaats. Met de tour wil Munnichs in samenwerking met de Modefabriek nieuwe en leuke initiatieven uitlichten.

Aanmelden

Zowel op zondag als op maandag worden er twee Blueprint Denim Tours georganiseerd, om 11.00 uur en om 14.00 uur. Je kunt je gratis ervoor inschrijven voor maximaal twee personen door naam, datum en tijdstip door te sturen naar: wouter@long-john.nl. Dit betekent ook gratis entree voor de Modefabriek zelf. Er zijn beperkte plekken beschikbaar voor de Blueprint Denim Tour, vol is vol.

Wouter Munnichs
Wouter Munnichs heeft ruim twintig jaar ervaring in de retail- en fashionbranche. Hij heeft bij diverse modebedrijven gewerkt als sales- en marketing manager, is mede-eigenaar van lifestylemerk Butts and Shoulders en is actief als freelance marketingspecialist voor denimmerken, winkels, events en beurzen. Daarnaast houdt hij zijn dagelijkse inspiratieblog Long John bij en schrijft hij columns voor Textilia.