TOP

Oger focust op service met nieuw e-commerce-platform

Mannenmodemerk Oger heeft een nieuw e-commerce-platform gelanceerd. Met het nieuwe concept wil het Amsterdamse bedrijf ‘de service en interactie richting klanten te verbeteren.’

Zo kunnen klanten op de nieuwe site van Oger live chatten via Whatsapp en wordt de websitebeleving aangepast op de profiel van de klant, zodat hij/zij een selectie van bepaalde merken en beschikbare maten voorgeschoteld krijgt.

Online videodienst

Daarnaast komt er een online outlet van Oger en abonnementen voor vaste klanten. Ook start het merk, in samenwerking met het Nederlandse bedrijf HidashHi, een pilot van een online videodienst. Hiermee kunnen klanten op de website visueel contact leggen met een winkelmedewerker.

“Enkel online aanwezig zijn, is niet genoeg meer,” zegt e-commerce manager Rick Hoving van Oger in het persbericht. “Elke klant heeft eigen wensen en met ons nieuwe platform willen hen een optimale klantervaring geven. Onze nieuwe website is meer dan een webshop.”

Oger Lusink opende in 1989 zijn eerste herenmodezaak Oger in de chique Amsterdamse P.C. Hooftstraat. Inmiddels telt Oger Holding acht winkels, waarvan een Corneliani-winkel en een voor damesmode, Oger Donna. De zoons van Oger Lusink, Sander en Martijn zijn mede-eigenaren van het bedrijf en nemen in de toekomst het stokje over van hun vader.