TOP

Noppies koopt Supermom

Het kinderkledinglabel Noppies heeft Supermom overgenomen. De oprichtster Vivian Ewbank-Reijs blijft wel gedeeltelijk verantwoordelijk voor de collectie van het T-shirtlabel voor zwangere vrouwen.

Noppies neemt per 1 maart de distributie van Supermom voor haar rekening. Het kinderkledingmerk is blij met het label. “Het merk heeft veel potentieel”, meldt directeur van Noppies Norbert Mutsaerts. “Naast dat het een leuk merk is, kunnen we er ook de Stichting Supermom van de oprichtster Vivian Ewbank mee steunen”. De voormalig tv-presentatrice Vivian Ewbank-Reijs zelf gaat zich nu weer helemaal richten op de Stichting Supermom, waarmee ze alleenstaande bijstands- en tienermoeders in de watten legt.

De T-shirts van Supermom, met opdrukken als ‘I’m still sexy’ en ‘Do not touch’, zijn zowel op internet als bij veertig winkels te koop.