TOP

Nieuw sportfashionmerk Field and Hockey: vanaf 12 jaar

Sport is al jaren een belangrijke inspiratiebron voor modemerken. Na rugby, zeilen, skaten en dansen is nu hockey aan de beurt.

Het nieuwe Nederlandse merk Field and Hockey biedt een collectie sportkleding die niet alleen bedoeld is voor het hockeyveld maar ook daarbuiten. Met het logo en sportgerelateerde teksten wordt de link met hockey gelegd. Met de kreet ‘since 1891’ wordt er verwezen naar het jaar dat in Nederland de eerste hockeywedstrijd werd gespeeld. Hoewel F&H zicht in eerste plaats richt op 16+ is er ook een Young Collection vanaf 12 jaar. Begin 2012 volgt de ‘Olympische’ collectie in nationale kleuren en prints. Volgens Marieke Langenhuijsen van Field and Hockey onderscheiden hockeyers zich graag: “Ze hebben oog voor detail en zijn modebewust”. Het merk heeft een aantal Nederlandse hockeyers (m/v) aan zich weten te binden. F&H ligt sinds deze maand in de winkel en wordt ook via internet en hockeyclubs in binnen- en buitenland verkocht.

.