TOP

Nieuw op CPM Kids Moscow: grote catwalk

Van 5 tot 8 september vindt de 19de editie van CPM Kids Moscow plaats. Dit jaar is de beurs zo'n 800m² groter dan voorgaande jaren en is er een nieuwe highlight: een grote catwalk in hal 2.3 die plaats biedt voor twee modeshows per dag.

De catwalk wordt gesponsord door The Igedo Company, in samenwerking met CEF – Children’s Fashion Europe. Vier dagen lang krijgen geïnteresseerde merken op deze manier de kans hun lente/zomer collectie van 2013 te showen. Volgens Christian Kasch, project directeur van CPM, hebben de vele verzoeken geleid tot het introduceren van de catwalk. Ook zegt hij dat merken door te showen op de catwalk individueel meer opvallen. De stands van de merken zijn dichtbij de catwalk gesitueerd zodat inkopers na de show gelijk bestellingen kunnen plaatsen.

Momenteel zijn er nog maar een paar plekken vrij. Italië is, met meer van 75 kindermodemerken, wederom het land met het grootste aantal merken op de beurs,