TOP

Nieuw Nederlands label: Color Sprinkles

De eerste collectie van Color Sprinkles, Spring 2010, kenmerkt zich door een combinatie van vloeiende silhouetten en het gebruik van fijne stoffen. De collectie van het nieuwe Nederlandse label is onderscheidend, onder andere door het gebruik van opvallende prints en innovatieve designs.

Xandra Nederlof, General Manager, is blij met de goede ontvangst op Modefabriek: “De collectie van Color Sprinkles is vernieuwend, met opvallende, sterke prints. Dit werd door de bezoekers van onze stand zeer gewaardeerd, en als onderscheidend ervaren. Dat bevestigt onze opvatting dat we als nieuw label toegevoegde waarde hebben.”

Volgens Nederlof komen de steekwoorden Global Unique, Young Dynamic, Innovative en Self-Confident ook in de Spring 2010-collectie goed terug: “We hebben wereldse elementen in de collectie verwerkt en een dynamische combinatie van prints. De collectie bestaat uit ‘snoepjes’ voor de zelfbewuste vrouw, de vrouw die durft en het leuk vindt om iets nieuws uit te proberen.”

De collectie bestaat uit drie thema’s: safari, black & white en multicolor. Ieder thema in de Color Sprinkles Spring 2010-collectie heeft ruim 30 stijlen. Daarnaast zijn de items uit de verschillende thema’s goed met elkaar te combineren. Doordat de collectie drie leveringen heeft, heeft de retailer continu een vernieuwend aanbod.

Color Sprinkles verzorgt jaarlijks vier collecties en het Nederlandse label zal naast eigen land onder andere ook in België, Duitsland en China te verkrijgen zijn. Color Sprinkles is onderdeel van Vanad Fashion, van investeringsmaatschappij Vanad Group.