Nieuwsgierig naar de artikelen achter de inlog van textilia.nl?

30 dagen gratis toegang

TOP

Nieuw logo Reebok: de delta

Het sportmodemerk Reebok heeft een nieuw logo: de delta. De letter uit het Griekse alfabet staat volgens Reebok symbool voor de verandering en positieve transformatie van het leven door fitness.

Reebok is nu te herkennen aan de delta: een rode driehoek. Het nieuwe logo is te zien op alle nieuwe collecties die vanaf deze maand in de winkels liggen. Dat meldt het sportmodebedrijf.

Verandering
De Reebok delta bestaat uit drie delen. Elk deel staat voor een ander soort verandering: fysiek, mentaal of sociaal. Volgens het sportmodemerk zijn dat de manieren waarop een mens verandert als die zichzelf over zijn vermeende grenzen heen duwt en actief en uitdagend het leven omarmt.

Aansluiting
Het nieuwe logo moet aansluiten bij de veranderingen die het bedrijf twee jaar geleden heeft ingevoerd. “We hebben zelf meegemaakt op onze kantoren wat het omarmen van een gezonde levensstijl betekent. Op het hoofdkantoor in Massachusetts is de hele bedrijfscultuur veranderd. We werken harder, zijn productiever en gezonder: we zijn een verbeterde Reebok,” laat Matt O’Toole chief marketing officer bij Reebok, weten op de bedrijfssite. Volgens O’Toole kan iedereen veranderen met de juiste houding en benadering van het leven. “Dat is waar ons nieuwe logo voor staat.”

Campagne
Op 28 februari werd bekend gemaakt dat Reebok een nieuwe casual sneaker gaat lanceren. Miranda Kerr het gezicht is van de campagne. Volgens het sportmodemerk was het een uitdaging om een stijlvolle en comfortabele schoen te creëren die vrouwen de hele dag zouden dragen. De voltooiing van de sneaker heeft twee jaar geduurd.