TOP

Nieuw in Nederland: Wójcik en HotOil

De Poolse merken Wójcik en HotOil zijn twee nieuwe namen voor de Nederlandse markt. Ze worden vertegenwoordigd door Casja Brinkhorst van agentuur Brink-Lare.

Wójcik

Ontwerpster Jolanda Wójcik startte het merk in 1987. De concept bundelt kwaliteit en tijdloosheid. Deze waarden hebben voor een enorme populariteit van het merk in Polen en omringende landen. Veelzijdigheid van de collecties is een sterk punt. De collectie biedt elk seizoen hippe, nostalgische en sportieve items. De meeste lijnen zijn in twee verschillende kleursamenstellingen uitgevoerd. In het zomerseizoen is er daarnaast een programma met communie- en gelegenheidskleding.

Hotoil

De steekwoorden voor Hot Oil zijn sportief en makkelijk, for every day. Het merk richt zich op kinderen tussen 6 en 16 jaar. De kleding past bij de leeftijd, is niet opvallend, maar wel aanwezig. Denim is een vaste gast.

Wójcik en Hotoil worden in Nederland gedistribueerd door het agentuur Brink-Lare van Casja Brinkhorst: “Als je een ondernemer bent met een pioniersgevoel ben je van harte welkom
om kennis te maken met onze merken.”