TOP

Nieuw in Nederland: Fullcircle

Het Engelse label Fullcircle is nieuw op de Nederlandse markt en wordt geïmporteerd door Fashion Instinct.

Fullcircle werd in 1996 in Groot-Brittannië gelanceerd als hip modemerk voor mannen. In 2001 kwam de vrouwenlijn erbij. Het merk heeft een typisch Brits randje en combineert jeans, fashion en streetwear. Fullcircle heeft inmiddels een winkel in Londen. In Nederland zijn er vanaf komende zomer 40 verkooppunten, waaronder Image in Utrecht, Jefferson Hotel in Amsterdam, Johnny at the Spot Amsterdam, Comme Ca Tilburg en Peacock in Den Bosch.

Dankzij Leon Heppner van Fashion Instinct is het merk straks ook in Nederland te koop. “Ik ben er 2,5 jaar mee bezig geweest om het te krijgen. Maar toen ik met het bedrijf in contact kwam, reageerden ze niet meteen enthousiast. Als een merk zo groot is en in 12 landen actief is, zijn ze erg zuinig op hun merk. Ze wilden zeker weten dat het een succes werd. We hebben contact gehouden en uiteindelijk ging afgelopen november de telefoon. Of ik het nog steeds wilde doen. Toen was het in een paar dagen beklonken.”  

Bekijk de foto’s en oordeel zelf over dit nieuwe merk!