TOP

Nieuw horlogemerk op de markt: Ice-Watch

Er is een nieuw horlogemerk op de markt, de Ice-Watch. Het Belgische horlogemerk werd dinsdagmiddag op toepasselijke wijze in de Amsterdamse Ice-Bar gelanceerd. Onder de genodigden waren aardig wat BN-ers, waaronder Tim Akkerman, Bas Muijs en Charly Luske.

Jean-Pierre Lutgen, creatief brein achter Ice-Watch, hield zich aanvankelijk bezig met promotionele horloges maar richtte drie jaar geleden zijn merk op. Nu brengt hij met Ice-Watch ieder jaar met twee grote collecties (zomer en winter) en diverse tussencollecties inspelen op de seizoenen, modekleuren en -trends.

De collectie bestaat uit een breed scala aan kleuren en verschillende modellen die geschikt zijn voor allerlei dagelijkse bezigheden zoals werk, sport en uitgaan. Het Belgische merk is inmiddels in 90 landen te koop. Verwacht wordt dat er dit jaar zo’n 3,5 miljoen ICE-Watches verkocht zullen worden. Distributeur van het merk is Paul Simons Watches en Design, de prijs start bij 59 euro.