TOP

Nieuw bodyfashion- & lifestylelabel: Royal Lounge Junky

Afgelopen donderdag werd in Amsterdam het nieuwe bodyfashionmerk Royal Lounge Junky gelanceerd. Het merk, dat omschreven wordt als een Californian lifestyle brand, is in handen van Elisabeth Wolbers en oude bekende in bodyfashion en oprichter van Sapph: Cor van Schoonhoven.

Royal experience

Het laidback strandgevoel van Royal Lounge Junky (RLJ) komt vooral terug in de beachwear van het merk: dat is bestand tegen zon, zee en chloor. Naast deze beachwear en loungewear omvat de underwearcollectie (geplakte) beha’s met softcups die zich aanpassen aan de vormen van een lichaam. In plaats enkel basiskleuren te gebruiken, presenteert RLJ felle een scala aan trendkleuren zoals fuchsia en turquoise. Daarnaast wordt op de grote matentrend ingespeeld: het RLJ Diva assortiment gaat tot cupmaat 90F. Om een hele RLJ experience neer te zetten volgt het winkelpersoneel van de verkooppunten een zogenaamde Californian College Class, waar de merkbeleving richting de consument centraal staat. Op de vaste basislijn na presenteert het nieuwe bodyfashionmerk om de twee maanden een totaal nieuwe collectie.

Royal Lounge Junky wordt verkocht via V&D, Livera, Wehkamp en lingeriespeciaalzaken. Meer informatie over het merk vind je via www.royalloungejunky.com